Stylish legs

Harisnya, fuszekli, lábak, varázslat. Hadjárat a szürkeség ellen.

Friss topikok

Címkék

állat (1) bemutatkozás (1) black (1) celeb (2) combix (1) design (6) diy (7) egyedi (1) életkép (4) francia (1) hangulat (3) harisnya (1) hideg (1) hogyan (4) hordjuk (1) karácsony (1) kollekció (3) könyv (2) legging (3) milk (1) mintás (1) olcsó (1) pamut (2) páva (1) rend (1) szexi (6) tervező (4) tesco (1) testápolás (1) teszt (1) történelem (5) ünnep (4) város (2) videó (1) Címkefelhő

Eljött a harisnyatartók kora

2011.12.08. 18:40 zezse

Többször próbáltam meg harisnyát hordani harisnyatartóval (naná, hogy valami pasit akartam elbűvölni vele) de mindig az volt a parám, hogy lecsúszik a Kálvin tér felé haladtomban. Suttyomban rángattam, húzogattam, ellenőriztem, ettől minden valószínűség szerint úgy tűnhettem mint egy bolhás ló, és nem mint egy szexis nő. Ezek az idők elmúltak, mostanság már csak a gyerek harisnyáját kapcsolgatom a hoki edzésen, de most, lehet, hogy újra beköszönt a csábítás kora. Nem, nem tettem szert újabb férfira, csak megtaláltam azt a kombót ami egyesíti a harisnya vonzóságát annak macerássága nélkül. (Biztos vagyok benne, hogy valahol valakik képesek úgy hordani a harisnyatartót ahogy kell, de ez az ember nem én vagyok).

Íme hát a nagyszerű találmány, melyet Rihanna dobott be a köztudatba. Nem mondom, hogy az én ízlésem így hordva, de az ötlet attól még nagyszerű.

 

Lily Allen is felhúzta, rajta sokkal jobban áll.

 

A Rihanna által hordott darabot pl. itt lehet megvenni (14  euroért), de érdemes más Henry Holland harisnyanadrágokat is tanulmányozni, mert van közöttük jó néhány igencsak ámulatba ejtő darab.

Te felvennél egy hasonlót?

Szólj hozzá!

Címkék: design celeb szexi

A bejegyzés trackback címe:

https://stylishlegs.blog.hu/api/trackback/id/tr103448838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása