Stylish legs

Harisnya, fuszekli, lábak, varázslat. Hadjárat a szürkeség ellen.

Friss topikok

Címkék

állat (1) bemutatkozás (1) black (1) celeb (2) combix (1) design (6) diy (7) egyedi (1) életkép (4) francia (1) hangulat (3) harisnya (1) hideg (1) hogyan (4) hordjuk (1) karácsony (1) kollekció (3) könyv (2) legging (3) milk (1) mintás (1) olcsó (1) pamut (2) páva (1) rend (1) szexi (6) tervező (4) tesco (1) testápolás (1) teszt (1) történelem (5) ünnep (4) város (2) videó (1) Címkefelhő

Feltrancsíroztam. És milyen jól tettem.

2011.12.20. 08:00 zezse


Nincs is annál jobb mint szétvagdosni egy régi pulóvert és valami egészen mást alkotni belőle.

Az általam beszerzett darab 200 Ft-ért lett az enyém. Ezért az árért kaptam egy puha pamutpulcsit, melynek minden részét igyekeztem feldolgozni.

A pulóver aljából nyaklánc készült, míg a karjából lábszárvédő.

Az inspirációt ez a  két kép adta.

 

Kiindulási alap:szétvagdosott régi pulóver.

 

Kb egy centinként bevagdostam az anyagot.

 

És lett is sok-sok kígyóm. (én négybe hajtottam az anyagot, és úgy vágtam fel, kevesebb esélye volt elcsúszni.)

 

A kész kígyókat egy ponton összefogtam, és megkerestem, hogy milyen szín passzolna hozzá.

 

Ha nincs otthon semmilyen fonal, anyagmaradék vagy bármi más, lehet saját anyagával is eldolgozni de én úgy gondoltam feldobom, ezért türkiz anyagot választottam hozzá.

 

 

Bár Nagyi nem hiszem, hogy bevállalta volna, ő inkább decens bizsukat hordott, jól áll neki.

 

A lábszárvédővel még annyit sem vacakoltam mint a nyaklánccal, felhúztam az ujját, az alsó részt a csizmába tűrtem, és kész. (A hihetetlenül rossz minőségű fotókért elnézést, dolgozom az ügyön:))

Ugyanez profi minőségben és kivitelben itt és itt nézhető meg.

Szólj hozzá!

Címkék: diy

A bejegyzés trackback címe:

https://stylishlegs.blog.hu/api/trackback/id/tr233475541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása